رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)

« رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به تمام مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنم »

آپلود عکس

موضوعات مرتبط: غریب الغرباکریم اهل بیترسول اکرم
[ 29 / 9 / 1393 ] [ 21:38 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]

بیستم صفر اربعین حسینی

 

بیستم صفر روز بازگشت اسرای کربلا از شام تا کربلا به همراه سرهای مبارک شهدا و روز ورود اولین زائر اربعین حسینی یعنی صحابی جلیل القدر جابر بن عبدالله انصاری می باشد. در این روز است که حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) پس از مفتضح کردن حکومت بنی امیه به کربلا بازگشتند و سرهای مبارک شهدا را به بدن هایشان ملحق کردند.

به همین مناسبت سالانه میلیون ها محب و موالی اهل بیت از جمیع نقاط عالم به مواسات حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) با پای پیاده خود را به حرم مطهر امام حسین (ع) می رسانند و همانند جابر زیارت اربعین می خوانند.

ما هم همراه آن ها زیارت اربعین را می خوانیم:

آپلود عکس

موضوعات مرتبط: شهید کربلا

ادامه مطلب
[ 22 / 9 / 1393 ] [ 11:12 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]

عجایب هفتگانه جهان + زیارت اربعین

هفت چیز در جهان بسیار شگفت آور و عجیب هستند که به عجایب هفتگانه معروفند. ولی از همه شگفت آورتر زیارت اربعین است. این سیل عظیم جمعیت که سالانه پای پیاده به زیارت اباالاحرار امام حسین (ع) می روند و در روز اربعین همگی در کربلا جمع می شوند یک ماجرای خارق العاده ایست. این مراسمی که هر گونه عاشقی را به خود جذب می کند از بچه و پیر و جوان بگیر تا جانباز و ... . از خدمت به زائران و ایجاد مکانی برای استراحت و ... . اگر در جهان هفت چیز عجیب بوده حالا می شود هشت چیز و از همه مهمتر این زیارت است.

ادامه مطلب

آپلود عکس

موضوعات مرتبط: شهید کربلا

ادامه مطلب
[ 12 / 9 / 1393 ] [ 19:29 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]