مستند معماي 204

«معماي 204» عنوان مستندي است که در واحد رصد و پژوهش شبکه جهاني ولايت تهيه و توليد شده است

در اين مستند با ارائه 42 دليل که در تمامي آن ها به نحوي حکومت آل سعود دخيل بوده است و با استناد به تصاوير و سخنان شاهدان عيني، مسوولين رسمي و اطلاعات خبرگزاري ها تلاش شده است تا جلوي تحريف واقعيت اين فاجعه دردناک که با بايکوت خبري و سکوت رسانه اي کشورهاي غربي و عربستان همراه بود، به صورت مستدل گرفته شود.

در ساخت اين مستند 44 دقيقه اي از آرشيو گروه رصد و پژوهش شبکه جهاني ولايت و آرشيو سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران استفاده شده است.


آپلود عکس

موضوعات مرتبط: وهابیت
[ 14 / 8 / 1394 ] [ 14:2 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]

توجیهی بی اساس بر اهانت

 

 

در ذهن هر انسانی که کمی در تاریخ نظر کند این سۆال مطرح می شود که فرقه تازه تأسیس وهابیت که سابقه ای در صدر اسلام ندارد و بعدها به وجود آمده است چرا و به چه علت و توجیه شرعی و یا عقلی قبور ائمه بقیع علیهم السلام که بنایی قدیمی بوده است را تخریب کرده است. جواب این سۆال  و اشکالات وارده بر آن را فقیه متکلم معاصر آیت الله سبحانی در کتاب ارزشمندشان آیین وهابیت آورده اند. خلاصه جواب و اشکال در ذیل آورده شده است.

 


آپلود عکس

موضوعات مرتبط: وهابیت

ادامه مطلب
[ 14 / 5 / 1393 ] [ 1:48 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]

وهابيت در عربستان سعودى

در طول تاريخ اسلام پيوسته افراد و گروههائى يافت مى شده اند كه در فهم اسلام، گرايش به خشكى وجود و تعصب داشته اند. اگر چه بر حسب شرائط تاريخى و اجتماعى و فرهنگى نفوذ و قدرت افرادى كه چنين تمايلاتى داشته اند كم و زياد مى شده، امّا فى الجمله هميشه وجود و حضور داشته اند.  

آپلود عکس

موضوعات مرتبط: وهابیت

ادامه مطلب
[ 2 / 5 / 1391 ] [ 12:1 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]

فتوای جدید وهابیان: هنگام قطع برق روزه نگیرید

مشاور دیوان ملکی عربستان در فتوایی جدید اعلام کرد: در مناطقی که برق به صورت مکرر قطع می‏شود، روزه گرفتن لازم نیست. 

شیخ عبدالمحسن عبیکان از مفتیان وهابی و مقامات بلندپایه وزارت دادگستری عربستان در فتوایی که در روزنامه "الخلیج" چاپ عربستان منتشر شد، فتوای عدم وجوب روزه برای مناطقی که قطعی مکرر برق دارند را صادر کرد. 

آپلود عکس

موضوعات مرتبط: وهابیت

ادامه مطلب
[ 11 / 3 / 1391 ] [ 9:21 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد